2011. július 14., csütörtök

Szép nő, tapasztalat, referenciák segítséget .....

Szép nő tapasztalata, segítségével .....: Referenciák
.... A lakások és irodák:

Por mop
Mop padló és vákuum
Fürdő és konyha tiszta (beleértve a hűtő belülről)
Szemeteskuka
Bed kapcsolatos
Vas-
Mosogatógép be és eloszlassa
Mosoda mossa és tegye-
Wash-
Tiszta ajtók
-A ablaktisztítás kell
On-demand tiszta belső szekrények
Virág öntözés, növények, stb

A kombináció a háztartási és irodai, örömmel vesz.

Én egy 52 éves nőt tartott karcsú és sportos, és dolgozom nagyon független, időben, lelkiismeretes, alapos, és egy szem a részleteket. Nem szabad, hogy engem tudatában mindent.

Én is nagyon pontos, megbízható és diszkrét természetesen.

Mivel én még szabad kapacitása, Örülnék, hétfőn, vagy pénteken 9-13 óra áll rendelkezésre, és érdekel a hosszú távú együttműködés. Boldog is mini-job alapján.

Saját preferált területek Charlottenburg, Wilmersdorf, Schöneberg, Steglitz és Friedenau.

Ha már felkeltettük érdeklődését, várom ajánlatát keresztül ez a lehetőség, kérjük, írjon nekem egy vezetékes számot, ha lehetséges. és tájékoztatja a körét a kívánt teljesítményt.

Alig várom, hogy találkozzunk!

Üdvözlettel,

G. Baake
Ár: 10 EUR