2011. augusztus 20., szombat

Sok munka, kevés idő a családi? Tapasztalt német

Sok munka, kevés idő a családi? Tapasztalt Német:
Putzfee, 56 év, segít szívesen. Ha szeretne több időt a fontos dolgok az életben, és a költségvetés is a pályán vagyok, gyakran a helyszínen ;-).
Én tiszta, mosás, vasalás, tiszta, és még mi készül még. Közel 10 éve dolgozom ezen a területen, és kilép vissza a kapacitások felszabadítását, amelyek szeretnék elérhetővé tenni.
Pontosság, barát és a megbízhatóság között a erősségeit.

Én is szívesen egy tisztítást vagy átmeneti segítséget a "családi ékszer" a Ihnen.Auch lenne számomra a díj-alapú vizsgálat a munka nem jelent problémát. Háziállat is szívesen látjuk.


Lehet, hogy én vagyok az egyetlen már keresett. Akkor iratkozzon fel szívesen e-mailben vagy telefonon nekem, én szívesen. Köszönöm szépen.

PS Kérjük, ne vizsgálatok vagy Reinungsfirmen függetlenség alapján .. köszönöm
Ár: 10 EUR