2011. augusztus 17., szerda

"" "Minden kézművesek áron" ""

"" "Minden kézművesek áron" "":
Jó napot,

hadd mutatkozzam be,
Én 30 éves, 5 éves, és sikeres volt felújítva, több mint 100 tárgyat megelégedésére az én ügyfelek.
Révén sok éves tapasztalattal rendelkezem szakértői tudás, a megfelelő eszközök és a know my fordítva az épület egész ház / lakás nagyon jól. Szeretném leírni magam, mint én, hogy megbízható, pontos és barátságos.

Elfogadom bármilyen szerződést, azt be kell fejezni, de csak egy szoba, vagy felújítják a teljes lakásban.

Ez előnyös lenne megvásárolni fel velem a kapcsolatot, ha kívánja Bover az anyag az Ön, hogy tudok segíteni anyagilag ebben a tekintetben. Ellenkező esetben természetesen támadni engem kérdése van a projekt, én is tanácsot ad, hogy előre a lehető legjobb eredményt elérni.

PS Szeretném, de ez nem gazdagítják a zsebemben pénz javítás valamit, ami az én Honnorar garancia 50%-kal kevesebb, mint amit egy vállalat számítani, egyes esetekben még kevésbé, hogy minden attól függ a munka.

Érdekel hívja időnként alig

01578 4782420, vagy
E-mail: Handwerker_24@yahoo.de
gondoskodjon a szabad túra találkozó vagy annál szerezni a javasolt árat.

A kézművesek
Ár: VB