2011. augusztus 14., vasárnap

NAGY SEGÍTSÉG kevés pénzért =)

NAGY SEGÍTSÉG kevés pénzért =):
Ki nem, a lakás úgy néz ki, mintha a bomba sújtotta, de nem kívánta, hogy tisztítsák meg?
A hűtőszekrény mindig üres, de a vásárlás már egyáltalán nem a vágy?
Az egyik azt akarja, hogy egy kellemes estét, de ki elfér a gyermek.?
És így sokkal .?!..

A nevem Laila. Én vagyok 18 éves.
Én gyakornok a Ház Gazdasági és ápolási területen, és szeretnék én keresni némi pénzt megvalósítani az álmaimat.

Én ajánlat:

~> A kis / közepes méretű vásárlás
~> Gondozása 1-2 gyermek
(Esti vagy délutáni alkalommal a játszótéren, stb)
~> Tisztítási munkák (mosogatás, szopni, mosás ablakok, stb ..)
~> Kívül az otthoni (autómosó, stb)
.. Hogy csak néhányat említsünk a dolgokat;)

Nem számít, milyen feladatot kell tenni, hogy írj nekem =)
(SMS-ek és e-mail)
Ár: VB